Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací – Mgr. Silvie MAŇÁKOVÁ
Mgr. Silvie MAŇÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací
Sponsoring like implement of marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na sponzoring. Definuje subjekt sponzoringu, formy, oblasti, úrovně a jeho užití. Rozvádí sponzoring jako komunikaci značky a také sponzoring jako strategii podniku. Objasňuje firemní filantropii a dobrovolnictví. Ukazuje, jakým způsobem se dělá sponzoringová kampaň. Prakticky znázorňuje a klasifikuje sponzorské aktivity u firmy …moreAbstract:
This bachelor work characterizes marketing communications with the focus on sponsorship. It defines the subject of sponsorship, its forms, fields, levels, and its use. It conveys sponsorship as a communication of trade mark and also as a company strategy. It clarifies philanthrophy and voluntariness of a firm. This work shows how a sponsorship campaign is done. It illustrates and classifies sponsorship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007
Accessible from:: 10. 5. 2007
Identifier:
4818
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2007
- Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAŇÁKOVÁ, Silvie. Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy
Petra ŠAFRÁNKOVÁ -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Analýza sponzoringu jako součásti marketingové komunikace
David Kavan -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Sabina Folprechtová -
Sportovec jako součást marketingové komunikace
Tomáš Urbánek -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK