Mgr. Silvie MAŇÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací

Sponsoring like implement of marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na sponzoring. Definuje subjekt sponzoringu, formy, oblasti, úrovně a jeho užití. Rozvádí sponzoring jako komunikaci značky a také sponzoring jako strategii podniku. Objasňuje firemní filantropii a dobrovolnictví. Ukazuje, jakým způsobem se dělá sponzoringová kampaň. Prakticky znázorňuje a klasifikuje sponzorské aktivity u firmy …more
Abstract:
This bachelor work characterizes marketing communications with the focus on sponsorship. It defines the subject of sponsorship, its forms, fields, levels, and its use. It conveys sponsorship as a communication of trade mark and also as a company strategy. It clarifies philanthrophy and voluntariness of a firm. This work shows how a sponsorship campaign is done. It illustrates and classifies sponsorship …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007
Accessible from:: 10. 5. 2007
Identifier: 4818

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007
  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAŇÁKOVÁ, Silvie. Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications