Kiezdeutsch - Die Entstehung und die Annahme neuer Phänomene der Jugendsprache – Bc. Michaela Kalousková
Bc. Michaela Kalousková
Bakalářská práce
Kiezdeutsch - Die Entstehung und die Annahme neuer Phänomene der Jugendsprache
Kiezdeutsch - Origin and acceptance of the new phenomenon in the German youth's language.
Abstract:
The aim of this work is to describe not only the origin, but also the development of a very widespread phenomenon in the spoken German language – Kiezdeutsch. Much of the work is focused on a detailed description of linguistic specifics of this phenomenon, and its origin in foreign mother tongues of its users. Great attention is paid to the acceptance of this phenomenon by the general public, criticism …víceAbstract:
Cílem práce je popsání nejen vzniku, ale i vývoje v současnosti velmi rozšířeného fenoménu v mluveném německém jazyce mladých – Kiezdeutsch. Velká část práce je zaměřena na detailní popis jazykových specifik tohoto jevu, přičemž je konkrétně popsán i jejich původ v cizích mateřských jazycích jeho uživatelů. Velká pozornost je věnována přijetí tohoto fenoménu širokou veřejností a kritice a stereotypům …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/me5h2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2019
- Vedoucí: BA Johannes Benjamin Köck, MA
- Oponent: MA Erkan Osmanović
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Možnosti sociálně pedagogického poradenství a prevence v oblasti rizikových forem komunikace a seznamování v online prostředí
Jana Titzová -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Marketingová komunikace a online generace
Soňa Babánková -
Vnímání kvality a intimity přátelství při komunikaci pouze online
Karolína Kleinová -
Možnosti online komunikace mezi MŠ a rodinou a jejich hodnocení z pohledu uživatelů
Kristýna NOVÁ -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová