Vliv aplikace neuro-vývojové stimulace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Alena Morávková
Bc. Alena Morávková
Diplomová práce
Vliv aplikace neuro-vývojové stimulace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Effect of neuro - developmental stimulation for pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem neuro-vývojové stimulace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část vymezuje terminologii primárních reflexů, neuro-vývojové stimulace, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část je zaměřená na zjištění, jaký vliv má aplikace neuro-vývojové stimulace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Výzkum je veden kvalitativní metodou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4785
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Lenka Neubauerová
- Oponent: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORÁVKOVÁ, Alena. \textit{Vliv aplikace neuro-vývojové stimulace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xkhhwa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva