Veronika Šraierová

Master's thesis

Rozdíly ve vizuální pozornosti a vnímání reklam mezi pohlavími

Differences in visual attention and percepiton in advertisement between sexes
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou rozdílů ve vizuální pozornosti a vnímání reklam mezi pohlavími. Tato práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou rozdíly mezi pohlavími respondentů ve vizuální pozornosti a vnímání vybraných reklam. V této práci je použit kvantitativní a kvalitativní výzkum. Jsou zde použity dvě metody – eye-trackingové měření a polostrukturované hloubkové rozhovory. V praktické části …viac
Abstract:
The master thesis is focused on visual attention in advertisement between sexes. The aim of the thesis is to find out differences in perception of selected ads. Quantitative research is used in eye-tracking measurement and qualitative research is represented by semi-structured interviews. The practical part summarises and evaluates the research results and reflects them in heat maps and fixation maps …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
  • Vedúci: Daria Gunina
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84619