Rozdíly ve vizuální pozornosti a vnímání reklam mezi pohlavími – Veronika Šraierová
Veronika Šraierová
Master's thesis
Rozdíly ve vizuální pozornosti a vnímání reklam mezi pohlavími
Differences in visual attention and percepiton in advertisement between sexes
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou rozdílů ve vizuální pozornosti a vnímání reklam mezi pohlavími. Tato práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou rozdíly mezi pohlavími respondentů ve vizuální pozornosti a vnímání vybraných reklam. V této práci je použit kvantitativní a kvalitativní výzkum. Jsou zde použity dvě metody – eye-trackingové měření a polostrukturované hloubkové rozhovory. V praktické části …viacAbstract:
The master thesis is focused on visual attention in advertisement between sexes. The aim of the thesis is to find out differences in perception of selected ads. Quantitative research is used in eye-tracking measurement and qualitative research is represented by semi-structured interviews. The practical part summarises and evaluates the research results and reflects them in heat maps and fixation maps …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
- Vedúci: Daria Gunina
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Relation of Visual Attention and Visual Short Term Memory: examined by moving dots
Václav Dohnal -
Působení valence a arousalu emocí na zrakovou pozornost založenou na prostoru, objektu a rysu
Jiří Skalský -
The effect of selective attention and cognitive style on visual search on maps
Filip Jajcaj -
Vizuální pozornost vůči varovným zprávám na obalu nápoje
Eliška Hladíková -
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
Kamila Němcová -
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Adéla Holcová -
Vizuální pozornost vůči erotickým a neerotickým podnětům
Eliška Štiková -
Rozdíly ve vnímání vizuálních podnětů mezi pohlavími: využití eye-trackingu v hodnocení dopadů marketingové komunikace
Eva Vilémová