Klaudia UDVORKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu v podniku

Analysis of the Marketing Mix in Business
Anotácia:
Bakalárska práca je zameraná na problematiku marketingového mixu a vyhodnocuje nastavenie marketingových nástrojov spoločnosti ŠTÚDIO TEXO s.r.o. Teoretická časť je zameraná na marketingový mix s dôrazom na marketingovú komunikáciu. Bližšie rozoberá jednotlivé nástroje rozšíreného marketingového mixu, medzi ktoré patrí produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ľudia, materiálne prostredie …viac
Abstract:
The Bachelor´s thesis is concerned with issue of marketing mix and evaluates settings of marketing tools in the company ŠTÚDIO TEXO, s.r.o. The theoretical part is focused on marketing mix with an emphasis on marketing communication. There are listed various widespread tools of marketing mix like product, price, distribution, marketing communication, people, material environments and processes. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Zverejniť od: 6. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Pavel Taraba

Citační záznam

Jak správně citovat práci

UDVORKOVÁ, Klaudia. Analýza marketingového mixu v podniku. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Logistics and Crisis Management

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management