Analýza marketingového mixu v podniku – Klaudia UDVORKOVÁ
Klaudia UDVORKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu v podniku
Analysis of the Marketing Mix in Business
Anotácia:
Bakalárska práca je zameraná na problematiku marketingového mixu a vyhodnocuje nastavenie marketingových nástrojov spoločnosti ŠTÚDIO TEXO s.r.o. Teoretická časť je zameraná na marketingový mix s dôrazom na marketingovú komunikáciu. Bližšie rozoberá jednotlivé nástroje rozšíreného marketingového mixu, medzi ktoré patrí produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ľudia, materiálne prostredie …viacAbstract:
The Bachelor´s thesis is concerned with issue of marketing mix and evaluates settings of marketing tools in the company ŠTÚDIO TEXO, s.r.o. The theoretical part is focused on marketing mix with an emphasis on marketing communication. There are listed various widespread tools of marketing mix like product, price, distribution, marketing communication, people, material environments and processes. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Zverejniť od: 6. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UDVORKOVÁ, Klaudia. Analýza marketingového mixu v podniku. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií
Sebastián Pavelka -
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Ivana Špániková