Public Relations ve firmě a jeho použití na internetu – Jan Chromec
Jan Chromec
Bachelor's thesis
Public Relations ve firmě a jeho použití na internetu
Public Relations in company and its usage at internet
Abstract:
Cílem práce této bakalářské práce na téma Public Relations ve firmě a na internetu je definovat platnost teoretických tvrzení i pro použití na síti a analyzovat a zdůraznit význam internetu ve firemní komunikaci a v PR. Tato práce se zabývá kompletní problematikou Public relations, zaměřenou hlavně na použití na internetu, jakožto na nerozšířenějším médiu moderní doby. Práce je rozdělena do několika …moreAbstract:
Goal of this bachelor thesis regarding topic Public Relations in company and its usage at internet is to define validity of theoretical statements also for usage at the web and to analyse and magnify a role of internet in company communication and in PR. This thesis deals with complete issue of Public Relations, focused on his usage at internet, as a most common medium of today. Thesis has a several …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2012
Accessible from:: 30. 3. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chromec, Jan. Public Relations ve firmě a jeho použití na internetu. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of Public Service
Theses on a related topic
-
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Využití public relations ve firemní komunikaci
Kateřina Hypšová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Webová prezentace jako součást public relations mateřské školy
Lucie HOCHMANOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights