Heuristiky v rozhodování spotřebitelů na trhu udržitelných potravin – Bc. Anna Kučerová
Bc. Anna Kučerová
Diplomová práce
Heuristiky v rozhodování spotřebitelů na trhu udržitelných potravin
Heuristics in consumer decision-making in the sustainable food market
Anotace:
Udržitelnost a udržitelné potraviny jsou čím dál tím více ve společnosti diskutovaným tématem. Jejich důležitost se zvyšuje kvůli ochraně životního prostředí, které je vlivem potravinového průmyslu ničeno. Diplomová práce byla vytvořena za cílem vytvoření správné marketingové komunikační strategie, k propagaci trvale udržitelných potravin v České republice. Cíle bylo dosaženo pomocí analýzy dotazníkového …víceAbstract:
Sustainability and sustainable food are an increasingly discussed topic in society. Their importance is increasing due to the protection of the environment, which is being destroyed by the food industry. The diploma thesis was created with the aim of creating a proper marketing communication strategy to promote sustainable food in the Czech Republic. The objective was achieved through the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Eva Šerá, Ph.D.
- Oponent: Ladislava Issever Grochová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Marketingové strategie firem a rozhodování spotřebitelů
Adriana Ryjáčková -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Marketingová strategie v řízení podniku a její konkrétní dopady ve vybraném subjektu
Jaroslava Hrobaříková -
Marketing Strategy of Foodpanda
Kiu Hei Yeung -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu jako potraviny nového typu: návrh a rozpočet marketingové strategie.
Helena Ukropcová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová