Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů – Ing. Jiří GRAČKA
Ing. Jiří GRAČKA
Bachelor's thesis
Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů
Mark - Brand Name, Logo and Trade Mark
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o obchodní značce, jako o jedné z nejcennějších věcí, které může společnost vlastnit. Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat ji jako určitou metodiku, jak postupovat při samotné tvorbě značky, specifikovat její vlastnosti i hodnoty, včetně registrace na ochrannou známku.Abstract:
This thesis discusses the trademark as one of the most valuable attributes owned by a company.The aim of this thesis was to compile methodical hints how to act upon creation of a trademark, specification of its´features and values including trademark certification.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier:
2665
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRAČKA, Jiří. \textit{Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/xla46o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRAČKA, Jiří. Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Design-redesign
Jan Havelka