Pavlína Richtariková
Master's thesis
Reforma sociálních služeb
The revision of social services
Anotácia:
Reforma sociálních služeb, která vstoupila v platnost 1. ledna 2007, má za úkol změnit způsob jejich financování a umožnit efektivnější poskytování sociálních služeb osobám nacházejícím se v nepříznivé sociální situaci. Po dobu její účinnosti však prochází úpravami, které by měly celý systém financování stabilizovat. Cílem této práce je popsat důsledky reformy na státní rozpočet a poskytovatele služeb …viacAbstract:
The revision of social services is valid since 1st January 2007. The main tendency is a change of financing method and more effective delivering of social services destined for persons in disadvantageous social situation. The revision has been going through many changes during its force. This changes help to stabilise the system of financing. The main ambition of this study is to describe results of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19718
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2010
- Vedúci: Vojtěch Krebs
- Oponent: Ivana Vybíralová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19718
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai
Muhammed Riyas Thoyadantakath Panakunnummal -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý