Michaela Koštová

Master's thesis

Incorporation of digital business into strategy of a FMCG company

Incorporation of digital business into strategy of FMCG company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na e-commerce trh, který zaznamenal obrovský růst v posledních letech. Hlavním cílem této práce je tedy vytvořit digitální strategii se zaměřením na online nákupní proces českého zákazníka. Tato strategie se soustředí na divizi spotřebního zboží společnosti L’Oréal Česká Republika. Teoretická část seznamuje s historií a vývojem e-commerce, zároveň se základními typy a modely …more
Abstract:
Master’s thesis focuses on e-commerce market, which has recorded tremendous growth in recent years. Therefore, the main aim is to create a digital strategy focusing on online shopping journey of Czech customers. This strategy focuses on the consumer goods division of L'Oréal Czech Republic. The theoretical part introduces the history and development of e-commerce, along with the basic types and models …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2017
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Štěpán Oberreiter

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71308