Incorporation of digital business into strategy of a FMCG company – Michaela Koštová
Michaela Koštová
Master's thesis
Incorporation of digital business into strategy of a FMCG company
Incorporation of digital business into strategy of FMCG company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na e-commerce trh, který zaznamenal obrovský růst v posledních letech. Hlavním cílem této práce je tedy vytvořit digitální strategii se zaměřením na online nákupní proces českého zákazníka. Tato strategie se soustředí na divizi spotřebního zboží společnosti L’Oréal Česká Republika. Teoretická část seznamuje s historií a vývojem e-commerce, zároveň se základními typy a modely …moreAbstract:
Master’s thesis focuses on e-commerce market, which has recorded tremendous growth in recent years. Therefore, the main aim is to create a digital strategy focusing on online shopping journey of Czech customers. This strategy focuses on the consumer goods division of L'Oréal Czech Republic. The theoretical part introduces the history and development of e-commerce, along with the basic types and models …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71308
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2017
- Supervisor: David Říha
- Reader: Štěpán Oberreiter
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
"Online jednání" při výběru dodavatelských společností
Valentin Anastasev -
Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace
Pavla Olbrzymková -
Vliv pandemie COVID-19 na online nákupy potravin
Kateřina Postavová -
Informační systémy pro podporu řízení vztahů se zákazníky
Miluše Drozdová -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová