Karolina Kůtová

Diplomová práce

Mentální a fyzická dostupnost značky Bohemia chips

Mental and physical availability of Bohemia chips brand
Anotace:
Značku působící na rychloobrátkovém trhu je důležité rozvíjet a posilovat její pozici. Trvalý růst lze zajistit budováním mentální a fyzické dostupnosti. Kromě toho, že značka musí být spotřebiteli dostupná ve správný čas na správném místě, je důležité budovat asociace se značkou. Asociace v mysli spotřebitelů zajistí zařazení značky do zvažovaného souboru a jednoduchá, distinktivní a konzistentní …více
Abstract:
There is a fundamental necessity to develop and make the brand grown to strengthen its position on FMCG market. The long-term growth can be provided by continuous mental and physical brand´s availability. Not only the brand must be available for buying at the point of purchase, but the brand must be developing its associations and brand´s links in the consumer’s minds. Based on these associations the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jiří Bubeník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73954