Sportem k popularitě – sebeprezentace na Instagramu – Tereza Hromadníková
Tereza Hromadníková
Bachelor's thesis
Sportem k popularitě – sebeprezentace na Instagramu
Popular thanks to sports – self-presentation on Instagram
Abstract:
HROMADNÍKOVÁ, T. Sportem k popularitě – sebeprezentace na Instagramu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci produktů sportovního oblečení, které je pořizováno a spotřebováváno za účelem okázalé spotřeby a prezentováno prostřednictvím sociálních sítí. Dále se zaměřuje na identifikaci faktorů, které dělají tyto produkty předmětem …moreAbstract:
HROMADNÍKOVÁ, T. Popular thanks to sports – self-presentation on Instagram. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. This bachelor thesis is focused on sportswear products identification, which is taken and consumed for a purpose of conspicuous consumption and is presented through social media. The thesis is focused on identification of factors, which make these sportswear products to be an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Reader: Jana Pavelková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HROMADNÍKOVÁ, Tereza. \textit{Sportem k~popularitě – sebeprezentace na Instagramu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/xlyeel/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR
Dominika Kuncová -
Kulturní spotřeba a sociální distinkce
Štěpánka GOTTWALDOVÁ -
Okázalá maskulinita
Josef Sojka -
Sociální diferenciace životního stylu
Michaela Thordarson -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh