Sportem k popularitě – sebeprezentace na Instagramu – Tereza Hromadníková
Tereza Hromadníková
Bachelor's thesis
Sportem k popularitě – sebeprezentace na Instagramu
Popular thanks to sports – self-presentation on Instagram
Anotácia:
HROMADNÍKOVÁ, T. Sportem k popularitě – sebeprezentace na Instagramu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci produktů sportovního oblečení, které je pořizováno a spotřebováváno za účelem okázalé spotřeby a prezentováno prostřednictvím sociálních sítí. Dále se zaměřuje na identifikaci faktorů, které dělají tyto produkty předmětem …viacAbstract:
HROMADNÍKOVÁ, T. Popular thanks to sports – self-presentation on Instagram. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. This bachelor thesis is focused on sportswear products identification, which is taken and consumed for a purpose of conspicuous consumption and is presented through social media. The thesis is focused on identification of factors, which make these sportswear products to be an …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Jana Pavelková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR
Dominika Kuncová -
Kulturní spotřeba a sociální distinkce
Štěpánka GOTTWALDOVÁ -
Okázalá maskulinita
Josef Sojka -
Sociální diferenciace životního stylu
Michaela Thordarson -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh