Mgr. Katarína Rozvadská

Disertační práce

Learning Through Telling: A Biographical Learning Analysis

Learning Through Telling: A Biographical Learning Analysis
Anotace:
Disertační práce představuje komplexní studii biografického učení, tedy procesu, jehož prostřednictvím se dospělí učí ze svých biografií a životních příběhů. Teorii biografického učení chybí přesný popis procesu učení. Práce má za cíl danou mezeru v poznání zaplnit vytvořením empiricky podložené teorie biografického učení, kterou lze systematicky aplikovat ve vzdělávání a učení dospělých. Empirickým …více
Abstract:
This dissertation presents a comprehensive study of biographical learning, a process through which adults learn from their biographies and life stories. Biographical learning lacks a precise description of how the learning process itself occurs. This research seeks to fill this gap by establishing an empirically based theory of biographical learning that can be systematically applied within adult education …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 11. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
  • Oponent: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., Prof. Dr. Claudia Schuchart

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta