Learning Through Telling: A Biographical Learning Analysis – Mgr. Katarína Rozvadská
Mgr. Katarína Rozvadská
Disertační práce
Learning Through Telling: A Biographical Learning Analysis
Learning Through Telling: A Biographical Learning Analysis
Anotace:
Disertační práce představuje komplexní studii biografického učení, tedy procesu, jehož prostřednictvím se dospělí učí ze svých biografií a životních příběhů. Teorii biografického učení chybí přesný popis procesu učení. Práce má za cíl danou mezeru v poznání zaplnit vytvořením empiricky podložené teorie biografického učení, kterou lze systematicky aplikovat ve vzdělávání a učení dospělých. Empirickým …víceAbstract:
This dissertation presents a comprehensive study of biographical learning, a process through which adults learn from their biographies and life stories. Biographical learning lacks a precise description of how the learning process itself occurs. This research seeks to fill this gap by establishing an empirically based theory of biographical learning that can be systematically applied within adult education …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m6n6j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 11. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
- Oponent: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., Prof. Dr. Claudia Schuchart
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogické vědy / Pedagogické vědy
Práce na příbuzné téma
-
Životní příběhy dospělých s poruchami učení: narativní perspektiva
Tereza Kmětíková -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Výcvik koně v kruhové ohradě s ohledem na využití teorie učení
Michaela Dvořáková -
Možnosti zmírňování strachu a strachových reakcí koní pomocí teorie učení
Michaela Sekyrková -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Subjektivní teorie učení se dospělých u studentů andragogiky
Monika Kubišová -
Mozek a nové teorie učení
Tereza Jakubcová -
Kognitivní teorie učení
David ŠROTT