Analýza současných trendů na trhu s biopotravinami se zaměřením na Jihočeský kraj – Michaela Mrázková
Michaela Mrázková
Bakalářská práce
Analýza současných trendů na trhu s biopotravinami se zaměřením na Jihočeský kraj
Analysis of Current Trends in the Organic Food Market with Focus on the South Bohemian Region
Anotace:
Biopotraviny se staly jedním z nejrychleji se rozvíjejících segmentů na trhu s potravinami. Podíl odvětví ekologického zemědělství je na vzestupu nejen v České republice, ale i v mnoha dalších členských státech EU. Cílem této bakalářské práce je zmapovat situaci na trhu s biopotravinami v České republice se zaměřením na Jihočeský kraj a pomocí dotazníkového šetření zanalyzovat spotřebitelské chování …víceAbstract:
The thesis provides an overview of the current trends in the organic food market in the Czech Republic, primarily focused on the South Bohemian Region. It illustrates the current trends, both in points of sale, as well as in the costumer's purchasing decisions. Organic food market is specific as there is high importance of product attributes, which are based on customer's confidence. The goal of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40837
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Jana Záhorová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40837
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Pohled veřejnosti na ekologické zemědělství, kvalitu bioproduktů a preference k jejich nákupu v jižních Čechách
Veronika Tázlerová -
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Nikola Málková -
Sociální zemědělství jako nová forma podnikání
Hana Martincová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová -
Marketingový mix eko farmy Kunclův Mlýn
Sára Janatová -
Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
Magdaléna SLUŠTÍKOVÁ -
Ekologické zemědělství v ČR
Petra Simajchlová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera