Bc. Dominika Uhrová
Master's thesis
Návrh komunikačního mixu výrobkové řady
Communication mix proposal for the product line
Abstract:
V této diplomové práci jsem se zabývala návrhem komunikačního mixu vybrané výrobkové řady české společnosti BARD s.r.o. Tato firma vyrábí kvalitní a unikátní kosmetické výrobky s mikroorganismem Pythium oligandrum. V práci byla provedena situační analýza společnosti, dále zhodnoceny jednotlivé segmenty zákazníků a také celkové prostředí firmy. Následně byla zhodnocena marketingová strategie a také …moreAbstract:
In this thesis, I examined a draft communication mix of selected product line of czech company BARD. This company produces high quality beauty products with unique microorganism Pythium oligandrum. The work was carried out situational analysis of the company were also evaluated different customer segments and business environment. It was subsequently evaluated marketing strategy and also communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hknwc/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková