Bc. Kateřina BUZKOVÁ

Master's thesis

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti

The typology of a market segmen age 50 and over and its specialities
Abstract:
Diplomová práce s názvem ?Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti? se zabývá aktuálním tématem spotřebitelů starších padesáti let. Sleduje, jak se tento heterogenní segment vnitřně člení a jakými charakteristikami se jednotlivé skupiny vyznačují. Cílem práce je zjistit, jak se zástupci segmentu 50+ staví ke kvalitě, ceně a jejich poměru, jaké zboží nejčastěji nakupují, jak …more
Abstract:
This dissertation called ?The typology of a market segment age 50 and over and its specialities? deals with the actual subject of consumers over 50 years. It studies how does this heterogeneous segment divide inside of it and what characteristic are typical for those particular parts. The objective of this dissertation is to find out how these consumers consider the quality and price, what they buy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier: 18370

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BUZKOVÁ, Kateřina. Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications