Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti – Bc. Kateřina BUZKOVÁ
Bc. Kateřina BUZKOVÁ
Master's thesis
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
The typology of a market segmen age 50 and over and its specialities
Abstract:
Diplomová práce s názvem ?Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti? se zabývá aktuálním tématem spotřebitelů starších padesáti let. Sleduje, jak se tento heterogenní segment vnitřně člení a jakými charakteristikami se jednotlivé skupiny vyznačují. Cílem práce je zjistit, jak se zástupci segmentu 50+ staví ke kvalitě, ceně a jejich poměru, jaké zboží nejčastěji nakupují, jak …moreAbstract:
This dissertation called ?The typology of a market segment age 50 and over and its specialities? deals with the actual subject of consumers over 50 years. It studies how does this heterogeneous segment divide inside of it and what characteristic are typical for those particular parts. The objective of this dissertation is to find out how these consumers consider the quality and price, what they buy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
18370
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUZKOVÁ, Kateřina. \textit{Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/xmepkx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUZKOVÁ, Kateřina. Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Kristýna Tučková -
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Karyna Korsak -
Návrh marketingové komunikace cílené na vysokoškoláky
Dominika Hrubá -
Modifikace marketingové komunikace cílené na slovenské a české spotřebitele
Lukáš Foltán -
Návrh marketingové komunikace obce
Aneta Liberdová -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Semen Davydov