Užití oční kamery v produktovém testování – Bc. Hana Kopecká
Bc. Hana Kopecká
Bachelor's thesis
Užití oční kamery v produktovém testování
Using of Eye Tracking in Product Testing
Anotácia:
Bakalářská práce má za cíl navrhnout nový koncept testování produktu pomocí oční kamery. V práci budou koncipovány nové možnosti vývoje a inovace produktu na základě výstupů z šetření a kombinace jejich metod. V první části bude nastíněna teorie a vysvětlení pojmů, praktická část bude zaměřena na konkrétní šetření a zhodnocení výstupů.Abstract:
Bachelor thesis aims created propose a new concept of product testing with using of eye tracking. The work will be drawn up new opportunities for development and product innovation based on the outcomes of the investigation and the combination of their methods. The first part outlines the theories and explanations of concepts. The practical part will focus on specific investigation and evaluation of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/awvk4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová