Postavení asistenta pedagoga v edukačním procesu v systému základního školství – Bc. Lucie Jehličková
Bc. Lucie Jehličková
Diplomová práce
Postavení asistenta pedagoga v edukačním procesu v systému základního školství
The position of Teaching Assistant in Educational Process in the System of Basic Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postavením asistenta pedagoga v edukačním procesu v systému základního školství. Práce obsahuje tři teoretické a jednu praktickou kapitolu. První kapitola vymezuje pojem asistenta pedagoga, věnuje se historii této pozice a rozdílům mezi asistentem pedagoga, osobním asistentem a školním asistentem. Druhá kapitola se zabývá postavením asistenta pedagoga v systému českého školství …víceAbstract:
This diploma thesis describes the position of teaching assistant in educational process in the system of basic education. The thesis contains three theoretical and one practical parts. The first chapter defines the term teaching assistant, it devotes history of this position and some differences among teaching assistant, personal assistant and school assistant. The second chapter delas with position …víceKlíčová slova
asistent pedagoga osobní asistent školní asistent inkluze inkluzivní vzdělávání žáci se speciálními vzdělávacími potřebami podpůrná opatření individuální vzdělávací plán teaching assistant personal assistant school assistant inclusion inclusive education pupils with special education needs support measures individual educational plan
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hu15i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA