Strategický management výrobního družstva – Bc. Helena Ambróšová
Bc. Helena Ambróšová
Master's thesis
Strategický management výrobního družstva
Strategic management of a Production Co-operative
Abstract:
Obsahem diplomové práce Strategický management výrobního družstva je podrobná analýza vnějšího a vnitřního prostředí výrobního družstva Kovona se sídlem v Brně, a návrh strategických opatření, která z těchto analýz vycházejí. V teoretické části je uveden obecný postup strategické analýzy s využitím zvolených metod. V praktické části jsou aplikovány vybrané metody na podmínky výrobního družstva. Na …moreAbstract:
The main aim of the thesis Strategic management of a Production Co-operative is to provide a detailed analysis of the external and internal environment of the Kovona Production Co-operative based in Brno, and the strategic measures, which result from the mentioned analyses. The theoretical part indicates the general methods of strategic analysis with the employment of the chosen methods. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Pavla Menčíková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Tereza Tůmová -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights