Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely – Bc. Lenka Blažková
Bc. Lenka Blažková
Master's thesis
Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely
Use of Personal Data from Loyalty Programs for Marketing Purposes
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím osobních údajů z věrnostních programů pro marke-tingové účely. V teoretické části práce provádí podrobnou rešerši dostupných teoretických zdrojů týkajících se legislativního ukotveni věrnostních programů, příslušné literatury a dalších teoretických poznatků. V praktické části práce pak prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu zjišťuje, jakým způsobem spotřebitelé …moreAbstract:
This thesis deals with the use of personal data from loyalty programs for marketing purpo-ses. In the theoretical part the work carried out a detailed search of available theoretical resources relating to legislative of personal data. In this part is defined literature and other relevant theoretical knowledge. In the practical par the work carried out through the quali-tative research which explores …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAŽKOVÁ, Lenka. \textit{Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/xnfln2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Blažková, Lenka. Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců v České republice
Jana Vřesňáková -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Věrnostní programy ve vybraných restauračních řetězcích
Karolína Kobrle -
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců
Šárka Havrdová -
Věrnostní programy ve farmacii
Kateřina Hajdová -
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
Kateřina Hálová