Bc. Lenka Blažková

Master's thesis

Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely

Use of Personal Data from Loyalty Programs for Marketing Purposes
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím osobních údajů z věrnostních programů pro marke-tingové účely. V teoretické části práce provádí podrobnou rešerši dostupných teoretických zdrojů týkajících se legislativního ukotveni věrnostních programů, příslušné literatury a dalších teoretických poznatků. V praktické části práce pak prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu zjišťuje, jakým způsobem spotřebitelé …viac
Abstract:
This thesis deals with the use of personal data from loyalty programs for marketing purpo-ses. In the theoretical part the work carried out a detailed search of available theoretical resources relating to legislative of personal data. In this part is defined literature and other relevant theoretical knowledge. In the practical par the work carried out through the quali-tative research which explores …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Blažková, Lenka. Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications