Analýza marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o. – Šárka Urbánková
Šárka Urbánková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o.
Analysis of marketing environment of the company Laufen CZ s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce je analýzou marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o. Je to analýza vnitřního a vnějšího prostředí.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1416
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2007
- Vedúci: Olga Kohoutová
- Oponent: David Penc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1416
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba strategie firmy Makro Cash & Carry.
Karel Novák -
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Alice Peroutková -
Strategický management společnosti Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Michael Fišer -
Alternativní teorie firem a jejich možná aplikace do podnikového prostředí
Petra Jandová -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketing na sociálních sítích
Viola Kellerová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev