Lýdia Rimská

Bachelor's thesis

Marketingová komunikácia UPC

Marketingová komunikace UPC
Abstract:
Cílem bakalářské práce je definovat podstatu marketingové komunikace, její nástroje a na základě získaných teoretických znalostí analyzovat jejich používání v praxi ve vybraném podniku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým vymezením jednotlivých základních pojmů a rozdělením nástrojů jak marketingového, tak komunikačního mixu. Je zde popsáno také více forem novodobého přístupu k marketingu …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to identify the purpose of the marketing communication and its tools. Taking the theoretical knowledge into consideration, the selected company will be analyzed. This thesis will start by defining individual key terms, the marketing mix, as well as the communication mix. Several modern approaches will be described as they are an important aspect of each company. …more
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je definovať podstatu marketingovej komunikácie a jej nástrojov a na základe získaných teoretických znalostí analyzovať ich používanie v praxi vo vybranom podniku. V prvej časti bakalárskej práce sa budeme zaoberať teoretickým vymedzením jednotlivých základných pojmov a rozdelením nástrojov ako marketingového, tak aj komunikačného mixu. Opíšeme takisto viaceré formy novodobých …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Peter Onofrej

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49638

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management