Jakub Weinfurt
Bachelor's thesis
Online marketing v průmyslovém podniku
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online prezentací podniku, provázáním webové prezentace s ostatními médii. Teoretická část shrnuje poznatky a popisuje termíny o prezentaci průmyslového podniku na internetu, charakterizuje postupy, které můžeme z pozice manažera ovlivnit. Rozebírá konkrétní body a problémy webových prezentací jako hlavního prostředku propagace podniku na internetu a problematiku ostatních …moreAbstract:
The Bachelor‘s thesis deals with online marketing for industry company, explaining the connection between website and other media. The theoretical part of the paper summarizes knowledge and explains terms about presentation of industry company on the internet, for managers. It is analyzing specific points and issues of websites, other internet media. The practical part applies knowledge from theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/xnoxrg/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WEINFURT, Jakub. \textit{Online marketing v průmyslovém podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Available from: https://theses.cz/id/xnoxrg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku (online vs. offline)
Adam Juríček -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Zhodnocení implementace online čárových kódů v podniku
Karolína Veselá -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz
Martin Ludvík -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina