Online marketing v průmyslovém podniku – Jakub Weinfurt
Jakub Weinfurt
Bakalářská práce
Online marketing v průmyslovém podniku
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online prezentací podniku, provázáním webové prezentace s ostatními médii. Teoretická část shrnuje poznatky a popisuje termíny o prezentaci průmyslového podniku na internetu, charakterizuje postupy, které můžeme z pozice manažera ovlivnit. Rozebírá konkrétní body a problémy webových prezentací jako hlavního prostředku propagace podniku na internetu a problematiku ostatních …víceAbstract:
The Bachelor‘s thesis deals with online marketing for industry company, explaining the connection between website and other media. The theoretical part of the paper summarizes knowledge and explains terms about presentation of industry company on the internet, for managers. It is analyzing specific points and issues of websites, other internet media. The practical part applies knowledge from theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xnoxrg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku (online vs. offline)
Adam Juríček -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz
Martin Ludvík -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina