Bc. Iva Hambergerová

Bakalářská práce

Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sponzoring u firmy Monto, s.r.o.

Anotace:
Bakalářská práce popisuje komunikační mix společnosti Monto, s.r.o v Českých Budějovicích a zaměřuje se na sponzoring. Definuje podstatu sponzoringu, jeho přednosti a porovnává ho s jinými nástroji komunikačního mixu. V praktické části je provedena analýza nákladů na sponzoring ve vztahu k celkovým propagačním nákladům firmy. Společnost rovněž prověřuje vztah veřejnosti k oblasti ochrany životního …více
Abstract:
Bachelor's thesis describes the communication mix of Monto, s.r.o. in the Ceske Budejovice, focusing on sponsorship. Defines the essence of sponsorship, its strengths and compares it with other instruments of communication mix. The practical part is made the cost of sponsorship in relation to the total cost of the promotional company. The company also examines the relationship of the public on environmental …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Bc. Lubomír Vetchý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích