Kateřina Všetičková

Bakalářská práce

Specifika v komunikaci učitelů a rodičů s neurovývojovou poruchou pozornosti

Specifics in Communication between Teachers and Parents with Neurodevelopmental Attention Deficit Disorder
Anotace:
Komunikace rodičů s ADHD je velmi specifická a vyžaduje zkušenosti a zvýšenou míru empatie ze strany učitele. Práce si dává za cíl zhodnotit na specifika komunikačních dynamik mezi učiteli a rodiči, kteří trpí ADHD či jinou neurovývojovou poruchou pozornosti v komunikaci mezi rodičem s ADHD a učiteli jeho dítěte.
Abstract:
Communication with parents with ADHD is very specific and requires experience and an increased level of empathy on the part of the teacher. The thesis aims to evaluate the specifics of the communication dynamics between teachers and parents who suffer from ADHD or other neurodevelopmental attention disorders in the communication between a parent with ADHD and his child's teachers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Anna Petr Šafránková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Všetičková, Kateřina. Specifika v komunikaci učitelů a rodičů s neurovývojovou poruchou pozornosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe