Specifika v komunikaci učitelů a rodičů s neurovývojovou poruchou pozornosti – Kateřina Všetičková
Kateřina Všetičková
Bakalářská práce
Specifika v komunikaci učitelů a rodičů s neurovývojovou poruchou pozornosti
Specifics in Communication between Teachers and Parents with Neurodevelopmental Attention Deficit Disorder
Anotace:
Komunikace rodičů s ADHD je velmi specifická a vyžaduje zkušenosti a zvýšenou míru empatie ze strany učitele. Práce si dává za cíl zhodnotit na specifika komunikačních dynamik mezi učiteli a rodiči, kteří trpí ADHD či jinou neurovývojovou poruchou pozornosti v komunikaci mezi rodičem s ADHD a učiteli jeho dítěte.Abstract:
Communication with parents with ADHD is very specific and requires experience and an increased level of empathy on the part of the teacher. The thesis aims to evaluate the specifics of the communication dynamics between teachers and parents who suffer from ADHD or other neurodevelopmental attention disorders in the communication between a parent with ADHD and his child's teachers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Anna Petr Šafránková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VŠETIČKOVÁ, Kateřina. \textit{Specifika v komunikaci učitelů a rodičů s neurovývojovou poruchou pozornosti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/xnqckj/.
Jak správně citovat práci
Všetičková, Kateřina. Specifika v komunikaci učitelů a rodičů s neurovývojovou poruchou pozornosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Příprava žáků základních škol s ADHD na výuku pohledem rodičů
Adéla Šuláková -
Edukace dětí staršího školního věku s ADHD rodiči s totožnou diagnózou či projevy
Petra CHUCHVALCOVÁ -
Žák s ADHD s aspektem na spolupráci rodiny a školy
Nikol SEDLÁKOVÁ -
Postoje rodičů a sociálních pracovníků k práci s dětmi s ADHD
Pavla Pajerová -
Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga
Hana Černiáková -
Informovanost rodičů dětí s ADHD o dané poruše
Martina Šuráňová -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub