Denisa Žideková

Bachelor's thesis

Marketingová orientácia neziskovej organizácie Elpida

Marketingová orientace neziskové organizace Elpida
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení a následné vylepšení marketingu v neziskové organizaci Elpida. V teoretické části se zabýváme charakteristikou neziskových organizací, jejich financováním a marketingem. Samostatnou kapitolu tvoří postavení seniorů ve společnosti, jejich demografický vývoj a životní styl. V praktické části se konkrétně věnujeme dané neziskové organizaci, jejímu vzniku, historii …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate and to improve marketing of non-profit organization Elpida. The theoretical part analyses the features of non-profit organizations, their funding and marketing. The last chapter analyses seniors' demographics, lifestyle and their social position The practical part is focused on this concrete non-profit organization, its establishment-formation, history, funding …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zameriava na zhodnotenie a následné vylepšenie marketingu v neziskovej organizácií Elpida. V teoretickej časti sa zaoberáme charakteristikou neziskových organizácií, ich financovaním a marketingom. Samostatnú kapitolu tvorí postavenie seniorov v spoločnosti, ich demografický vývoj a životný štýl. V praktickej časti sa konkrétne venujeme danej neziskovej organizácii, jej vzniku, …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Markéta Procházková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/67270