Marketingová orientácia neziskovej organizácie Elpida – Denisa Žideková
Denisa Žideková
Bakalářská práce
Marketingová orientácia neziskovej organizácie Elpida
Marketingová orientace neziskové organizace Elpida
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení a následné vylepšení marketingu v neziskové organizaci Elpida. V teoretické části se zabýváme charakteristikou neziskových organizací, jejich financováním a marketingem. Samostatnou kapitolu tvoří postavení seniorů ve společnosti, jejich demografický vývoj a životní styl. V praktické části se konkrétně věnujeme dané neziskové organizaci, jejímu vzniku, historii …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate and to improve marketing of non-profit organization Elpida. The theoretical part analyses the features of non-profit organizations, their funding and marketing. The last chapter analyses seniors' demographics, lifestyle and their social position The practical part is focused on this concrete non-profit organization, its establishment-formation, history, funding …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na zhodnotenie a následné vylepšenie marketingu v neziskovej organizácií Elpida. V teoretickej časti sa zaoberáme charakteristikou neziskových organizácií, ich financovaním a marketingom. Samostatnú kapitolu tvorí postavenie seniorov v spoločnosti, ich demografický vývoj a životný štýl. V praktickej časti sa konkrétne venujeme danej neziskovej organizácii, jej vzniku, …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/67270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/67270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Analýza zdrojů financování a jejích účtování vybrané neziskové organizace
Kristína Mitašová -
Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování
Michaela Brašková -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM
Jakub Hôrka -
Mezinárodní neziskové organizace a jejich působení v ČR a SR
Peter Belej -
Hodnocení financování a rozvoje neziskové organizace Slovenský Skauting
Barbora Bacová -
Jednotný vizuální styl neziskové organizace Fénix
Martin Talarovič -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer