Marketingová doporučení provozovatelům office parků k oslovení segmentu SME – Bc. Adam Svoboda
Bc. Adam Svoboda
Master's thesis
Marketingová doporučení provozovatelům office parků k oslovení segmentu SME
Marketing recommendations to office park owners for approaching the SME segment
Abstract:
Práce se zabývá marketingovými možnostmi pronajímatelů kancelářských komplexů směřovanými zejména k oslovení segmentu SME. Kancelářské prostory jsou nedílnou součásti našich životů i velké části ekonomické reality. Práce se zabývá charakteristickými vlastnostmi odvětví pronájmu kancelářských prostor a typologií segmentu SME jako potenciálního cílového trhu. Marketing B2B trhů a marketing služeb jsou …moreAbstract:
The thesis deals with marketing possibilities of an office building owner in order to address customer segment of SME companies. Offices are part of our everyday life and also big part of economic reality. The thesis clarifies characteristics of marketing activities in this specific environment and also explores SME segment as a potential target market. The main theoretical frameworks are B2B marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
- Reader: Martin Souček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODA, Adam. \textit{Marketingová doporučení provozovatelům office parků k oslovení segmentu SME}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/xo5f3u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
Laman Ahmadova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Modelování a analýza úvěrového procesu pro SME segment v bance
Michal Mazáč -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Vybrané úvěrové produkty pro segment SME v procesu automatického schvalování
Tomáš Mácha -
Řízení úvěrových rizik segmentu SME
Michal Ježek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights