Sociální sítě v online marketingu – Simona Pijanová
Simona Pijanová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Sociální sítě v online marketingu
Anotace:
Absolventská práce je zaměřena na online marketing. Konkrétně na reklamu, která se vyskytuje na sociálních sítích. Teoretická část nejdříve stručně popisuje, jak vznikal marketing a jaké jsou jeho hlavní znaky. Dále se práce zaměřuje především na online marketing. V práci jsou jednotlivě představeny sociální sítě, které jsou aktuálně nejpoužívanější. Ke konci teoretické části je uveden influencer marketing …víceAbstract:
The graduate thesis is focused on online marketing, specifically on advertising, which occurs in social networks. The theoretical part briefly describes how marketing originated, what are main features. There is also introduced online marketing. In the next part, this work focuses on social networks, which are actually most used and this networks is indidually presented. On the end of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce není dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIJANOVÁ, Simona. \textit{Sociální sítě v online marketingu}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/xoaw6a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
Bára Dvorská