Bc. Monika Majorová
Bachelor's thesis
Zájmově orientované sociální sítě
Interest-oriented social networks
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí, analýzou vybraných nejrozšířenějších sociálních sítí v České republice a jejich porovnání. Práce se zabývá sociálními sítěmi též z pohledu zájmových skupin - skupin lidí se stejnými zájmy. Cílem bakalářské práce je též vytvoření webových stránek fungujících jako sociální síť založená na zájmových skupinách.Abstract:
This bachelor thesis deals with problems of social networks, analysis of chosen most widespread social networks in Czech Republic and their comparison. Thesis deals with social networks also in light of interest groups - groups of people with same hobbies. Goal of the bachelor thesis is also creation of web pages functioning as social network based on interest groups.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Jan Hřídel
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Majorová, Monika. Zájmově orientované sociální sítě. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsBachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology
Theses on a related topic
-
Návrh a realizace webu zájmové skupiny
Ondřej Dobiáš -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Kariérní stránky a sociální sítě firem
Jana Bartůňková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Luka Šušič