Pedagogická diagnostika při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Lenka ŠEJDOVÁ
Bc. Lenka ŠEJDOVÁ
Diplomová práce
Pedagogická diagnostika při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Pedagigical diagnostics in educational of pupils with special educational needs
Anotace:
Tato práce se zabývá pedagogickou diagnostikou žáků střední školy praktické a všemu co k této škole patří. Teoretiky popisuje výchovně vzdělávací proces pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, jeho funkci, cíle, prostředky a metody. Dále pak specifikuje účastníky školy i jejich práci a hendikepované žáky, kteří se na této škole učí. Popisuje diagnostickou činnost, její metody a prostředky a …víceAbstract:
This work deals with pedagogical diagnostics of students of practical secondary school and everything that belongs to this school. It describes theoretically the educational process for students with special educational needs, its function, goals, resources and methods. It also specifies the participants of the school and their work and handicapped pupils who learn at this school. It describes diagnostic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Strnadlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEJDOVÁ, Lenka. Pedagogická diagnostika při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství odborných předmětů / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA