Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti – Bc. Jakub Krahulec
Bc. Jakub Krahulec
Master's thesis
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Design of a Digital Marketing Strategy for a Development Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurence a následným návrhem digitální marketingové strategie pro developerskou společnost, která působí v oblasti rezidenčních projektů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje základním východiskům digitální marketingové komunikace a jejím formám, analýzám konkurence a konkurenčního prostředí. V druhé, praktické části, je proveden kvalitativní …moreAbstract:
The thesis deals with competition analysis and subsequent proposal of a digital marketing strategy for a development company operating in the residential projects sector. The work is divided into three parts. The theoretical part focuses on the basic principles of digital marketing communication and competition analysis, along with the competitive environment. In the second, practical part, qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAHULEC, Jakub. \textit{Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/xp60su/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krahulec, Jakub. Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA
Tomáš Zelenka -
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Tomáš Beran -
Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet
Jan Pavel -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Anežka Adamíková -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová