Bc. Marcela Brustmanová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie

Marketing strategy draft
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro produkt ČM Aurum společnosti Česká mincovna, a.s. Práce je rozdělena do sedmi hlavních částí. Úvodem je představena literární rešerše, která na základě studia odborné literatury definuje základní pojmy podstatné pro tvorbu marketingové strategie. Následující část vymezuje vnější a vnitřní prostředí produktu ČM Aurum, se zvláštním zaměřením …více
Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy draft for the product ČM Aurum of the company Česká mincovna, a.s. The thesis is divided into seven main parts. The first part presents the literature review that, based on the study of scientific literature, defines the basic concepts essential for the creation of a marketing strategy. The following section specifies the external and internal environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kristýna Böhmová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta