Bc. Marcela Brustmanová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie

Marketing strategy draft
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro produkt ČM Aurum společnosti Česká mincovna, a.s. Práce je rozdělena do sedmi hlavních částí. Úvodem je představena literární rešerše, která na základě studia odborné literatury definuje základní pojmy podstatné pro tvorbu marketingové strategie. Následující část vymezuje vnější a vnitřní prostředí produktu ČM Aurum, se zvláštním zaměřením …more
Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy draft for the product ČM Aurum of the company Česká mincovna, a.s. The thesis is divided into seven main parts. The first part presents the literature review that, based on the study of scientific literature, defines the basic concepts essential for the creation of a marketing strategy. The following section specifies the external and internal environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Kristýna Böhmová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta