Bc. Marcela Brustmanová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie
Marketing strategy draft
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro produkt ČM Aurum společnosti Česká mincovna, a.s. Práce je rozdělena do sedmi hlavních částí. Úvodem je představena literární rešerše, která na základě studia odborné literatury definuje základní pojmy podstatné pro tvorbu marketingové strategie. Následující část vymezuje vnější a vnitřní prostředí produktu ČM Aurum, se zvláštním zaměřením …moreAbstract:
The thesis focuses on the marketing strategy draft for the product ČM Aurum of the company Česká mincovna, a.s. The thesis is divided into seven main parts. The first part presents the literature review that, based on the study of scientific literature, defines the basic concepts essential for the creation of a marketing strategy. The following section specifies the external and internal environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r79dg/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Kristýna Böhmová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Zlato a stříbro jako investiční prostředky
Dominik Kaisler -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann