Návrh marketingové strategie – Bc. Marcela Brustmanová
Bc. Marcela Brustmanová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie
Marketing strategy draft
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro produkt ČM Aurum společnosti Česká mincovna, a.s. Práce je rozdělena do sedmi hlavních částí. Úvodem je představena literární rešerše, která na základě studia odborné literatury definuje základní pojmy podstatné pro tvorbu marketingové strategie. Následující část vymezuje vnější a vnitřní prostředí produktu ČM Aurum, se zvláštním zaměřením …viacAbstract:
The thesis focuses on the marketing strategy draft for the product ČM Aurum of the company Česká mincovna, a.s. The thesis is divided into seven main parts. The first part presents the literature review that, based on the study of scientific literature, defines the basic concepts essential for the creation of a marketing strategy. The following section specifies the external and internal environment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r79dg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kristýna Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Zlato a stříbro jako investiční prostředky
Dominik Kaisler -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann