Dana Juřenová
Bachelor's thesis
Edukace Romů v andragogických souvislostech
Education of Roma People in Contexts of Andragogy
Abstract:
Tato práce pojednává o edukaci Romů, jejich přístupu ke vzdělání jako takovému, a to jak na základních školách, tak i v pozdějším věku. Teoretická část bakalářské práce vychází z odborné literatury, která byla použita, a nastiňuje způsoby myšlení a uvažování Romů. Důraz je rovněž kladen na jejich celkový přístup k rozšiřování svých znalostí. Snaží se také o pochopení jejich životního stylu a s tím …moreAbstract:
This thesis is about the education of Roma, their way of approaching the education in primary schools and in adulthood. The theoretical part of this bachelor thesis is based on the literature that was used and describes the ways of thinking and reasoning of the Roma. It also shows emphasis on their overall attitude to expanding their knowledge. The thesis tries to understand their lifestyle and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Juřenová, Dana. Edukace Romů v andragogických souvislostech. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector
Theses on a related topic
-
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Výukové metody u žáků s ADHD
Irena Kořínková -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Motivace k dalšímu vzdělávání sociálních pracovníků pracujících v nestátní neziskové sféře
Jana Pitáková -
Waldorfské školství - alternativa primární edukace žáků se speciálními potřebami?
Kateřina URBANOVÁ -
Dopad volnočasových aktivit na romské děti na Hranicku
Robert Sutorý