Incentiva a jejich implementace pro zvýšení kvality vyučování matematice – Barbora STEIGEROVÁ
Barbora STEIGEROVÁ
Diplomová práce
Incentiva a jejich implementace pro zvýšení kvality vyučování matematice
Incentives and their implementation with regards to improving the quality of teaching mathematics
Anotace:
Diplomová práce vznikla v návaznosti na projekt s názvem Pregraduální vzdělávání v učitelských oborech, který se konal od roku 2018 do roku 2020. Projekt byl realizován v rámci Katedry matematiky s didaktikou Pedagogické fakulty Ostravské univerzity. Cílem projektu bylo poskytnout studentům více zkušeností díky průběžným praxím zaměřeným převážně na matematiku. V teoretické části se práce zaměřuje …víceAbstract:
The diploma thesis was created in connection with a project called Undergraduate education in teaching professions, which took place from 2018 to 2020. The project was realised in the Department of Mathematics with Didactics of the Faculty of Education of the University of Ostrava. The aim of the project was to give students more experience due to continuous practice focused mainly on mathematics. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEIGEROVÁ, Barbora. Incentiva a jejich implementace pro zvýšení kvality vyučování matematice. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Strategie řízení školní třídy studenty učitelství v rámci učitelské praxe
Barbora Perná -
Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe
Michaela Ondráčková -
Zavádění hodnocení podporujícího učení studentem učitelství v průběhu jeho pedagogické praxe
Patrik Langr -
Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu provázejících učitelů.
Markéta STEJSKALOVÁ -
Teorie čtyř kardinálních ctností Jamese F. Keenana aplikovaná do pedagogické praxe
Dagmar SAMKOVÁ -
Profesionalita učitele 1. stupně základní školy
Adéla VARDŽÁKOVÁ -
Sebereflexe učitele
Iva Christodoulou