Svátky a další motivy využívané v merchandisingu v průběhu roku a jejich vliv na spotřebitele – Bc. Tereza Uhlířová
Bc. Tereza Uhlířová
Diplomová práce
Svátky a další motivy využívané v merchandisingu v průběhu roku a jejich vliv na spotřebitele
Holidays and other motives used in merchandising during the year and their impact on consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá změnou tematické propagace v průběhu roku a jejím vlivem na spotřebitele. Ke zjištění vnímání spotřebitelů těchto tematických propagačních prvků bylo využito zejména dotazníkového šetření (n = 1109) a hloubkových rozhovorů (n = 30). Za doplňkovou techniku byla zvolena analýza letáků (n = 700) a návštěvy prodejen (n = 80). Na základě výsledných dat byla provedena segmentace …víceAbstract:
The thesis deals with changing themed promotions throughout the year and its impact on consumers. To determine consumer perceptions of these thematic promotional elements mainly questionnaire survey (n = 1109) and interviews (n = 30) were used. As additional analysis techniques were chosen analysis of flyers (n = 700) and visits to stores (n = 80). Resulting data were a base for segmentation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Netopil, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UHLÍŘOVÁ, Tereza. \textit{Svátky a~další motivy využívané v~merchandisingu v~průběhu roku a~jejich vliv na spotřebitele}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/xpfbwg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Zuzana Šulíková -
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
Visual Merchandising firmy Baťa
Lenka Záthurecká -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Pavel Smrž -
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková
Název
Vložil
Vloženo
Práva