Mezinárodní obchod s obalovým papírem určeným pro styk s potravinami – Bc. Martina Vodičková
Bc. Martina Vodičková
Diplomová práce
Mezinárodní obchod s obalovým papírem určeným pro styk s potravinami
International trade in a Kraft paper intended for contact with food
Anotace:
Tato práce je zaměřena na mezinárodní obchod s obalovým papírem určeným pro styk s potravinami.V teoretické části práce jsou popsány obaly, jejich typy a funkce, dále je přiblížena historie papírenství v České Republice a světový trh s obalovým papírem určeným pro styk s potravinami. Pro tento typ obchodu je velice důležitá legislativa jednotlivých zemí, a proto jsou zde také stručně popsány právní …víceAbstract:
The master´s thesis deals with international trade with packaging paper intended for contact with food.The theoretical part concentrates on packaging types and functions, the history of the paper industry in the Czech Republic and the world market with packaging paper intended for contact with food. The legislation of each country is very important for this type of business, therefore the legislation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Regnerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a realizace produktu za účelem ověřování a certifikace v oblasti kybernetické bezpečnosti dle platných mezinárodních standardů a legislativy České republiky
Michal Hager -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva