Profesní hodnoty studentů učitelství 1. stupně ZŠ – Kristina JADRNÁ
Kristina JADRNÁ
Diplomová práce
Profesní hodnoty studentů učitelství 1. stupně ZŠ
PROFESSIONAL VALUES OF PRIMARY STUDENT TEACHERS
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na profesní hodnoty studentů učitelství pro 1. stupeň základní školy. Práce zjišťuje, jaké profesní hodnoty preferují studenti tohoto oboru. Pojednává o hodnotách, profesních hodnotách, názorech studentů na preferované pracovní hodnoty.Abstract:
The thesis is focused on the professional values of primary student teacher. The thesis proves which professional values are preferred by primary student teacher. It is about values, professional values, students opinions on preferred working values.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JADRNÁ, Kristina. Profesní hodnoty studentů učitelství 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové kompetence v domácím vzdělávání
Renata Kubiszová -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání
Veronika HOŘÍNKOVÁ -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Petra FOUSOVÁ -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Dagmar DUCHKOVÁ -
Orientační diagnostika komunikační kompetence žáků v základní škole
Veronika ŠVÉDÍKOVÁ -
Klíčové kompetence v primárním vzdělávání
Barbara KOMÁRKOVÁ -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková