Návrh vzdělávacího programu a možnosti jeho realizace – Milana Rašová
Milana Rašová
Bakalářská práce
Návrh vzdělávacího programu a možnosti jeho realizace
The proposal of the educational programme and the possibilities of its implementation
Anotace:
Bakalářská práce „Návrh vzdělávacího programu a možnosti jeho realizace“ se v teoretické části věnuje hlavním cílům environmentální výchovy, jejímu smyslu a formám environmentální výchovy. Dále je uvedena základní charakteristika naučných stezek, jejich historie, historie ochrany přírody, poslání naučných stezek a jsou zde uvedeny jejich základní typy a kategorie. Součástí teoretické části projektu …víceAbstract:
The theoretical part of this degree work „Proposal of the educational program and possibilities of its implementation“ is dealing with the main goals of environmental education, its meaning and forms. Furthermore, the basic characteristics and the history of nature trails, the history of nature protection, the mission of nature trails and their basic types and categories are given. One part in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Poradenství v odborném vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová -
Environmental Education in ELT through "Green Songs"
Martina Macháčková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Třídní vzdělávací program
Pavla TRUKSOVÁ -
PROJEKT ŘÍZENÍ TVORBY PODPOR PRO VZDĚLÁVACÍ PROGRAM PERSONÁLNÍ ŘÍZENÍ
Jan Keindl -
Das Stationenlernen als eine Form des Offenen Unterrichts. Die Vorteile und Nachteile des Stationenlernens.
Lucie Janáčková -
Virtual organization as a special cooperation form in the activity field of Mergers & Acquisitions
Nicholas Hanser
Název
Vložil
Vloženo
Práva