Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice – Ing. Táňa KURFÜRSTOVÁ
Ing. Táňa KURFÜRSTOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice
The analysis of competitive position of little firm "Ludmila Kurfurstova General merchandise" in retail market in Czech Republic
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenčního postavení malé firmy na maloobchodním trhu v České republice. Práce se skládá ze dvou částí. První část je zaměřena na vymezení pojmu maloobchodního prodeje. Dalším bodem teoretické části je popis marketingového výzkumu. Druhá část zahrnuje marketingový průzkum, který byl prováděn v obchodě mezi zá-kazníky a přináší zajímavé zjištění. Tato práce …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis of competitive position of little firm in retail market in Czech Republic. The thesis consists of two main parts. The first part focuses on defined conception of the retail trade. Next step of the theoretical part is to analyse theoretical sources about marketing research. The second part includes the marketing research in the shop among the customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
3833
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KURFÜRSTOVÁ, Táňa. \textit{Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/xpr7o6/.
Jak správně citovat práci
KURFÜRSTOVÁ, Táňa. Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu
Karel KOLAŘÍK -
Změny spotřebitelského chování v maloobchodě se sportovním oblečením v důsledku vzniklé ekonomické situace
Kamila Ungr Anýžová -
Marketingový průzkum postavení firmy OD CENTRUM, a.s. na trhu a návrh na zvýšení jejího image
Martin Rakušan -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Markéta Šplíchalová -
Školní prodejna v odborném výcviku
Jitka Houšťová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Edita Tošnerová