David Burianec

Bachelor's thesis

Správa a optimalizace marketingové kampaně v PPC systémech

Managing and optimizing marketing campaigns in PPC systems
Abstract:
Cílem bakalářské práce je představení online marketingu, zejména pak možností nákupu reklam v PPC systémech a následná ukázka naplánování, spuštění a vyhodnocení reklamních kampaní na reálném příkladu. V teoretické části jsou představeny hlavní typy a formáty reklam, které lze na internetu využít a jejich podíl na reklamním trhu v České republice. Pro každý formát reklamy jsou uvedeny jeho hlavní výhody …more
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is to introducuce online marketing, especially the possibilities of buying online ads in PPC advertising systems and then to show the process of planning, launching and evaluating advertising campaigns on a real example. The theoretical part introduces the main ad types and ad formats that can be used on the Internet and their advertising market share in the Czech Republic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2018
  • Supervisor: Radim Čermák
  • Reader: Jiří Sedláček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72676

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika