Správa a optimalizace marketingové kampaně v PPC systémech – David Burianec
David Burianec
Bachelor's thesis
Správa a optimalizace marketingové kampaně v PPC systémech
Managing and optimizing marketing campaigns in PPC systems
Abstract:
Cílem bakalářské práce je představení online marketingu, zejména pak možností nákupu reklam v PPC systémech a následná ukázka naplánování, spuštění a vyhodnocení reklamních kampaní na reálném příkladu. V teoretické části jsou představeny hlavní typy a formáty reklam, které lze na internetu využít a jejich podíl na reklamním trhu v České republice. Pro každý formát reklamy jsou uvedeny jeho hlavní výhody …moreAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to introducuce online marketing, especially the possibilities of buying online ads in PPC advertising systems and then to show the process of planning, launching and evaluating advertising campaigns on a real example. The theoretical part introduces the main ad types and ad formats that can be used on the Internet and their advertising market share in the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72676
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: Radim Čermák
- Reader: Jiří Sedláček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Optimalizace PPC kampaně
Roman Shul -
Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z
Kristýna Adámková -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Aplikace a vliv online marketingu v malém obchodním podniku
Kristián Jejkal -
Optimalizace PPC kampaně
Jan Marek Slabihoud -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Nastavení a optimalizace PPC kampaní pro vybraný e-shop
Vojtěch Pechač -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek