Analýza spokojnosti zákazníků PVS, a. s. – Bc. Jana HANAJÍKOVÁ
Bc. Jana HANAJÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojnosti zákazníků PVS, a. s.
Analyse of customers satisfaction PVS, a. s.
Anotace:
Bakalársku prácu, ktorú práve začínate čítať, som spracovala na tému Analýza spokojnosti zákazníkov PVS, a. s. Prácu som rozdelila na dve časti. V teoretickej časti som s pomocou odbornej literatúry vysvetlila, čo je to spokojnosť zákazníka, prečo je výskum spokojnosti zákazníka dôležitý, ako ho realizujeme a ako ho využívame. V praktickej časti som prostredníctvom dotazníkov zisťovala spokojnosť zákazníkov …víceAbstract:
This bachelor work you are reading now is based on Analyse of customer satisfaction of PVS, a. s. I divided my work into two parts. In the theoretical part I explained with the help of literature what is customer satisfaction, why is research of customer satisfaction so important, how we can realize it and how we can use it. In the practical part through questionnaires I have tried to find out the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 5. 12. 2012
Identifikátor:
7380
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANAJÍKOVÁ, Jana. Analýza spokojnosti zákazníků PVS, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou
Barbora Juhasová -
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Soňa Valová -
Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.
Barbora OBEŠLOVÁ -
Cena elektrické energie pro koncového zákazníka
Martin Kubínek -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc -
Co je pro zákazníka důležitější: cena, nebo značka ?
Petr Šimek -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Cena a cenová politika organizace
Alena Kalousková